Thursday, November 4, 2010

Cocoa Collagen Power Plus

Assalamualaikum,

Sebelum saya bercerita tentang cocoa collagen, saya lebih berminat untuk berkongsi 'kenapa saya nak jual cocoa collagen'.

Saya seorang yang sangat suka tentang hal-hal penjagaan kulit kerana kulit saya berjerawat sewaktu zaman sekolah, sekarang masih ada parut. Tambah lagi usia bertambah, dan sudah dua kali bersalin.... bertambahlah masalah kulit dan bentuk badan saya.  Sebelum ni saya pernah ambil kolegen dari beberapa jenama dan placenta capsule. Ternyata kolegen mampu memberi seri pada kulit dan beberapa faedah lain.Tapi, sejak saya terbaca apa itu kolegen dan testimoni (sila klik sini), saya sangat teruja  untuk mencubanya. Tambah lagi bila baca tang testimoni post tersebut.... HuWaaaaaaa..... sape tak nak cantik....

wokeh mai kongsi sama-sama.



PROMOSI!!!!

RM 56.00 satu set
(3kotak x 10pkt)

nak beli sekotak ja? buleh.....
RM19.00
(1kotak x 10pkt)

HARGA BIASA
RM59.00 satu set
RM20.00 1 kotak

KOS POS :
Semenanjung + RM5.00
SAbah dan Sarawak + RM8.00

No comments:

Post a Comment